Close

Sådan kommer du i gang med forløbet!

Det kræver blot 3 actions fra din side: 

1. Tilmeld dig via forsiden

Du skal i første omgang blot sende mig dit navn, din målsætning og lidt kontakt info. 

Tilmeld
2. Modtag registreringslink

Når jeg har modtaget din tilmelding og info om dig, så sender jeg dig et oplæg omhandlende forløbet med et tilbud til at registrere dig. 

3. Besvar spm om dig

Så snart du har registreret dig, vil jeg indenfor et par dage (senest) sende dig et spørgeskema med spm til bl.a. din erfaring med træning, hvor tit du kan træne, kostpræferencer mm.. Når det er besvaret, udarbejder jeg de planer, du skal følge og sender det til din email! OG SÅ ER DU I GANG! 

1. Dit forløb overordnet

Du er i gang 3 måneder og du får i perioden:

Trænings- & kostplan

Du får 1 x træningsplan + 1 x kostplan pr. måned. Begge dele vil tage udgangspunkt i de informationer, som jeg beder om, når du registrere dig til et forløb. Hvor stringent du følger dem er selvfølgelig op til dig! 

Online log-in

Du vil desuden få et unikt log-in til min side. Her skal du løbende (ugentlig) opdatere din udvikling i form af vægt, humør mm.
Info bruges både for du kan følge din egen udvikling, men også så jeg kan tilrette dine planer de efterfølgende måneder. 

Video materiale

Det er træningen, som der er lagt vægt på i forløbet. Den skal hjælpe dig fysisk og mentalt. Som hjælp og til inspiration er der lavet videoer til alle øvelser, der vil være tilgængelig via Youtube. 

2. Din træning

Der er lagt vægt på en dynamisk og udfordrende træning. Det er praktisk orienteret – og programmet (som er printer- og mobilvenligt) indebærer: 

1. Opvarmningsøvelser og udførelse

Der vil til hvert træningspas være forklaret nogle gode opvarmningsøvelse samt hvordan de skal udføres. 

2. Beskrivelse af øvelse og udførelse

Hver øvelse er beskrivelse er beskrevet ved A) Navn; B) Sæt; C) Tempo; D) Pause. Det hele står forklaret på engelsk, så du let kan finde ydeligere info online, ønskes det. 

3. Mulighed for kg registrering

For mange er kg udviklingen vigtig. Derfor er der også et felt, hvor du kan notere denne og dens udvikling henover hver måned. 

3. Din kost

Den kostplan, som du modtager hver måned, indebærer: 

1. Dine tal

I din plan vil der være en beskrivelse af, hvordan din Kcal behov er udregnet og hvor meget du bør indtage rundt regnet. Du kan således følge planen fuldendt eller bruge det til at tracke via Lifesum eller anden app, hvis det ønskes. 

2. Skræddersyet måltider

Kostplanen består overordnet af 5 måltider. Du vil til hvert måltid modtage 3 forslag. Der tages højde for evt. allergier, tid og økonomi du har til rådighed. 

3. Inspiration til mad

Kostplanen har selvfølgelig opskrifter, som du kan følge, men du vil også kunne benytte dem til inspiration og sammensætte ingredienser, som du selv ønsker det. 

4. Mest stillede spørgsmål

  • SPM: Indebære et forløb også personlig træning? SVAR: Nej, du har ingen træningspas med mig. Det skal bookes i seperat sammenhæng.
  • SPM: Tager du højde for skader? SVAR: Ja det gør jeg. Vær dog opmærksom på, at da du træner uden min supervision, så tager jeg ikke ansvar for, skulle du forvolde skader ifbm med træningsforløbet.
  • SPM: Kan jeg ringe til dig og bede om hjælp? SVAR: Du må til hver en tid skrive via email, men jeg stiller ikke samtaler til rådighed.
  • SPM: Er der aldersbegræsning? SVAR: Nej. Men er du under 18 år anbefaler jeg du tager beslutningen om at starte forløbet efter samråd med dine forældre.
  • SPM: Må jeg træne flere dage end hvad programmet ligger op til? SVAR: Ja det må du. Jeg vil ikke begrænse din lyst til at træne, men husk kroppen har brug for at restituere.
  • SPM: Kan jeg nøjes med at blot følge træningsprogrammet og ikke kostplanen? SVAR: Ja det kan du godt. Vær dog opmærksom på at kost og træning hænger tæt sammen i forhold til fx at opnå et vægttab.
  • SPM: Må jeg være kreativ og tilføje ydeligere øvelser, hvis jeg ønsker det? SVAR: Ja det må du. Hvis du har tiden til det er det da oplagt.
  • SPM: Kan jeg ændre ingredienser i min kost, hvis det har samme makroer? SVAR: Ja det kan du godt. Du må fx gerne bytte skyr ud med græsk yogurt. Eller søde kartofler ud med normale kartofler.
  • SPM: Må jeg tilføje ekstra grøntsager til mine måltider? SVAR: Ja det må du gerne. Det er primært frugt, kød og kulhydratskilder som kartfoler, ris og pasta som du skal forsøge at forholde dig præcist til.

Vil du starte dit forløb?

Tilmeld din nedenfor og hør mere inden du bliver endeligt registreret:

Tilmeld